محل تبلیغات شما

یادگیری 50 نکته آموزشی در محتوانویسی مخصوص محتوانویس ها و نویسنده های سایت |ضروری عالی کاربردی و قدرتمند

 

آیا پاسخ سوال شما برای مخاطبان شما مهم است؟

INT تئاتر شیکاگو

15 اکتبر 1958. نشست سالانه انجمن مدیران خبرهای رادیو و تلویزیون.

ما در بال تئاتر هستیم. ادوارد مورو تنها در آنجا ایستاده است. به آسانی بیمار کمی به نظر می رسد. او یک سیگار را روشن می کند . وقتی یادداشت های درخشان او را توسط MC می شنویم ، به برخی یادداشت ها در دستش نگاه می کند. تشویق و تشویق وقتی با او قدم می زنیم به تریبون.

مکث طولانی بی دست و پا .

". به كسانی كه می گویند مردم نگاه نمی كنند. آنها علاقه مند نخواهند شد؛ آنها بیش از حد دلپذیر ، بی تفاوت و عایق هستند ، من فقط می توانم پاسخ دهم: به نظر یک خبرنگار ، شواهد قابل توجهی در مورد آن بحث وجود دارد. اما حتی اگر آنها درست باشند ، چه چیزی برای از دست دادن آنها داشته اند؟ زیرا اگر آنها درست باشند و این ابزار برای سرگرمی ، سرگرمی و عایق کاری خوب نیست ، پس این لوله اکنون در حال لرزیدن است و به زودی خواهیم دید که تمام مبارزات از بین می رود. این ابزار می تواند تدریس کند ، می تواند روشن شود. بله ، و حتی می تواند الهام بخش باشد. اما این امر فقط در حدی ممکن است انجام شود که انسان مصمم به استفاده از آن برای این اهداف باشد. در غیر این صورت صرفاً سیم و یک چراغ در یک جعبه قرار دارد. "

فکر می کنید چقدر از اینها در نوشتن محتوا / بازاریابی صدق می کند؟

من می گویم ، بسیاری!                                                                                                                                                 

مصرف کنندگان دنیای سنتی بازاریابی را خاموش کرده اند. آنها دارای DVR هستند تا از تبلیغات تلویزیونی صرفنظر کنند ، غالباً از تبلیغات مجله چشم پوشی می کنند ، و اکنون در "گشت و گذار" در اینترنت آنقدر مهارت پیدا کرده اند که می توانند بدون مراقبت از آگهی ها یا دکمه ها (بدون رعایت آنها) اطلاعات آنلاین را در اختیارشان قرار دهند.

گزارش های مشتری رایگان بازاریابی ما را امتحان کنید!

بازاریابان هوشمند می فهمند که بازاریابی سنتی تا دقیقه کمتر و کمتر می شود و باید راهی بهتری داشته باشد.

راه حل در برقراری ارتباط با مشتریان و چشم اندازهای شما بدون فروش است. این بازاریابی بدون وقفه است. به جای اینکه محصولات یا خدمات خود را گول بزنید ، باید اطلاعاتی را تحویل بگیرید که خریدار شما را باهوش تر کند. اصل این استراتژی محتوا اعتقاد بر این است که اگر ما به عنوان مشاغل ، اطلاعات ارزشمند مداوم و با ارزش را به خریداران تحویل دهیم ، در نهایت با کسب و کار و وفاداری خود به ما پاداش می دهند.

بنابراین سوالی که باید از خود بپرسید این است:

آیا پاسخ سوال شما برای مخاطبان شما مهم است ، آیا نگه داشتن آنها در شب؟ باشه ، شاید بیدار نباشیم ، اما این چیزی است که آنها ناامید از جواب آن هستند.

I. Conte nt

                    (محتوای مفید همیشه باید در هسته بازاریابی شما باشد)          

آ

نکات بیشتر:

نکته 1: راز پنهان کردن در نوشتن مطالب عالی قادر به تولید محتوا است که به نیاز مخاطبان شما پاسخ می دهد. برای پاسخ به سؤالی که دارند یا از چالشی که با آن روبرو هستند کمک می کند.

نکته 2: گوش دادن خود را بر نیاز مشتری خود متمرکز کنید. هر چه بهتر نیازهای آنها را گوش داده و آنالیز کنید ، محتوای جذاب تری نیز خواهید داشت.

نکته 3: اطمینان حاصل کنید که محتوایی که شما تولید می کنید:

  • مربوط
  • مفید
  • عملی
  • تأمل برانگیز
  • Snackabililty
  • در ارتباط بودن
  • قابل اشتراک

 


نکته 4: بنابراین ، بیایید بفهمیم که چه چیزی یک پست / پاسخ خوب را تشکیل می دهد.

  • یک پاسخ خوب به سؤالاتی که مخاطبان شما می پرسند پاسخ می دهد.
  • یک جواب خوب نوید ارزش ویژه ای را می دهد
  • بهترین ارسال های پاسخ در نوشتن مطلب بسیار خاص است. رایج ترین عبارات پست های برتر به شرح زیر است:

آ

آ

بنابراین به نظر می رسد که پستهای پاسخی مشترک ، از 3 عبارت خاص استفاده می کنند که نوشتن ارزش را در عنوان دارند. آنها ساده ، واضح و مشخص هستند. در کل مطالب ، اگر به تعداد اشتراک ها و پیوندها توجه کنید ، به طور متوسط ​​می فهمید که پست های "چگونه" از سایر انواع ارسال پاسخ بهتر است. عناوینی از قبیل "راز" یا "اسرار" در زمینه مباحث مربوط به مصرف کنندگان مانند اسرار یک زندگی طولانی تر یا کاهش وزن بسیار محبوب بودند.

  • پاسخ خوب معتبر و معتبر است

پاسخ خوب به خوبی تحقیق شده است ، دارای حقایق و بینشهایی است که آن را معتبر می کند. برای اعتبار نیز باید توضیح دهید یا نشان دهید که چرا تخصص و تجربه دست اول را در موضوع دارید. شما می توانید با ارائه تحقیقات خود و همچنین مراجعه به تجربه خود و سایر منابع تحقیق ، اعتبار خود را نشان دهید. تجربه خود را به جواب خود بیاورید و همین امر باعث می شود شخصی تر شود.

هرچه تحقیقات شما گسترده تر باشد و از شواهد بیشتری نیز پشتیبانی شود ، پتانسیل ایجاد پاسخی معتبر که به آن اشاره شده است ، بیشتر می شود و از این رو می توان به پیوندها پی برد.

توجه: پست تحقیقاتی موفقیت آمیز در فضای B2B حدود 5000 سهام ، حدود 200 پیوند از 100 دامنه + را به خود جلب می کند.

  • یک پاسخ خوب نمونه هایی از مطالعات و یا موارد موردی را ارائه می دهد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها