محل تبلیغات شما

آموزش تولید محتوا | آموزش محتوانویسی | راهنمای تولید محتوا | سئوی محتوا

7 نکته آسان برای نوشتن مطالب مؤثر

محتوا به اندازه طراحی و زیبایی شناسی وب سایت شما از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا نتایج موتور جستجو را هدایت می کند ، باعث افزایش ترافیک به صفحه شما می شود و سازمان شما را به عنوان رهبر صنعت مستقر می کند. و در بازار محتوای امروز ، هم کیفیت و هم کمیت توانایی شما در استفاده از محتوای برای نتایج تجاری را تعیین می کند.

این جایی است که نویسندگان محتوای حرفه ای در Walker Sands وارد می شوند. کپی رایتان باتجربه ما دارای دانش عمیق در مورد موضوعات و محصولات B2B و فناوری و مهارت در ساختن کپی نوشته شده ، صفحات موثر SEO ، پست های وبلاگ و سایر مطالب دیجیتال هستند.
نوشتن مطالب مؤثر

اگرچه هیچ فرمول مخفی برای نوشتن مطالب با کیفیت بالا وجود ندارد ، این نکات چند نکته است که می تواند به بهبود کیفیت و کمیت مواد نوشتاری شما کمک کند:

    عناوین Head-Turning را بنویسید. تیتر مشخص می کند که آیا مخاطبان بقیه کارهای شما را خواهند خواند یا خیر. اگر تیتر علاقه خاصی ایجاد نمی کند ، احساسی را برانگیخته یا خواننده را مجبور می کند تا در مورد موضوع اطلاعات بیشتری کسب کند ، شما به سادگی با محتوای خود به نتیجه مطلوب نرسیدید. خدمات نویسی حرفه ای Walker Sands با استفاده از تکنیک های اثبات شده و استراتژی های رانندگی ترافیک حدس می زند.
    قلاب ایجاد کنید که توجه آنها را جلب کند. شما باید سه ثانیه برای نگه داشتن خوانندگان پس از عنوان داشته باشید. جمله اول همچنین در تعیین اینکه آیا آنها مطالب دیگر شما را می خوانند نقش دارد. در نتیجه ، باید توجه خواننده را به خود جلب کند و همواره آنها را به نکته اول شما سوق دهد.
    تحقیقات خود را انجام دهید. شما باید دانش گسترده ای در مورد موضوعی که می نویسید ، بخصوص در بازار B2B داشته باشید. برای ایجاد اعتبار و پشتیبانی از ادعاهای خود ، از آمار ، داده و معیارها استفاده کنید.
    روی یک هدف واحد تمرکز کنید. قبل از ایجاد محتوای خود باید حداقل یک پیام کلیدی را که می خواهید منتقل کنید شناسایی کنید. این را هنگام نوشتن به خاطر بسپارید و مطالب خود را تا حد ممکن به نکته اصلی وصل کنید.
    با صدای منحصر به فرد بنویسید. محتوایی که شما منتشر می کنید صدای شرکت شما است و باید منحصر به فرد بودن شرکت شما باشد. مهم است که لحن نوشتار خود را با مخاطب هدف ، اهداف تجاری و شخصیت تجاری خود تراز کنید.
    محتوای دیجیتال را بهینه کنید. بهترین محتوای دیجیتال اغلب شامل پاراگراف های کوتاه ، جملات کوتاه و لیست های بولت است. محتوای دیجیتال همچنین باید با استفاده از بهترین شیوه های SEO و جدیدترین استراتژی های محتوای SEO برای جستجو بهینه شود.
    کار خود را ویرایش کنید. پس از ایجاد پیش نویس اول ، به عقب برگردید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید لبه های خشن نوشته خود را صیقل دهید. در بیشتر موارد ، نوشتن با یک دور یا دو ویرایش بهبود می یابد - حتی وقتی که توسط سازندگان با تجربه محتوا تهیه شده باشد.

نوشتن مطالب مؤثر در تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان رضایت بخش بسیار مهم است. این فقط به خارج کردن محتوا مربوط نمی شود بلکه تولید محتوای باکیفیت نیز مهم است. موتورهای جستجو با رتبه بندی آنها در نتایج جستجو ، محتوای وب سایت را خنثی می کنند و وب سایت ها را با مقالاتی خوب نوشته می کنند.

آیا از نگارش مطالب خود نتیجه ای را می خواهید؟ Walker Sands خدمات بازاریابی درجه یک را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در دستیابی به مشتریان هدف ، تولید تبلیغات بیشتر و تقویت دسترسی خود کمک کند.

 

بیاموزید که چگونه نوشتن مطالب خود را بهبود بخشید: 7 راه آسان برای ایجاد محتوای فعلی در حال حاضر
5 آوریل 2017/20 نظرات / در محتوای وب سایت / توسط جولیا مک کوی

    توییتر
    لینکدین
    فیس بوک

برای تسلط بر یک مهارت جدید ، تنها کاری که باید انجام دهید چیست؟

البته تمرین کنید!

این مسئله با یادگیری بازی تنیس صادق است همانطور که تسلط بر نوشتن مطالب را دارد: هرچه بیشتر تمرین کنید ، بهتر می شوید.

امروزه نوشتن محتوا یک استعداد مهم است و تسلط بر آن می تواند به شما در ایستادگی در دنیای شلوغ آنلاین کمک کند.

صدا سخت است؟ نگران نباشید ، این آسان تر از چیزی است که فکر می کنید. فقط این هفت نکته ساده را دنبال کنید و به هیچ وجه در صدر بازی نوشتن مطالب خود قرار نخواهید گرفت.

نوشتن خود را بهبود بخشید
چگونه می توان محتوای نوشتاری خود را بهبود بخشید: چرا اینقدر مطالب عالی در محتوای آنلاین ایجاد می کنید

مگر اینکه برای همه سال 2016 (و شاید یک دهه قبل از آن) در زیر صخره زندگی کرده باشید ، احتمالاً با نوعی محتوای آنلاین ارتباط برقرار کرده اید.

چه یک وبلاگ ، چه یک صفحه وب ، یک پیام رسانهای اجتماعی یا حتی یک توصیف محصول ، محتوای آنلاین زندگی شما را به روشی یا دیگری لمس کرده است.

این صنعت تقریباً در حال مرگ نیست. در حقیقت ، برعکس است.

امروزه محتوای آنلاین یکی از منابع اصلی است که انسان برای برقراری ارتباط با یکدیگر از آن استفاده می کند.

صدا دیوانه؟

به این فکر کنید!

صرف نظر از آنچه برای کار یا سرگرمی انجام می دهید ، احتمال وجود دارد که شما هر روز با نوعی از محتوای دیجیتال در تعامل باشید. آیا وبلاگ می خوانید؟ آیا در وب گشت و گذار می کنید؟ آیا بصورت آنلاین خرید می کنید؟ اگر چنین است ، شما با محتوای آنلاین در تعامل هستید!

طبق ادویک:

    یک فرد متوسط ​​هر روز با 285 قطعه محتوا در تعامل است.
    این دور تا 54،000 کلمه (طول یک رمان) و هزار پیوند مختلف - روزانه مصرف می کند.
    63٪ از این محتوا نوشته شده است ، در حالی که 37٪ محتوای رسانه هستند.

اگر این اهمیت محتوای آنلاین را در چشم انداز قرار ندهد ، من مطمئن نیستم که چه خواهد شد!

به دلیل بالا رفتن محتوای دیجیتالی و میزان اهمیتی که اکنون مصرف کنندگان روی آن قرار می دهند ، یادگیری چگونگی بهبود نوشتن مطالب شما یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید.
چگونه مقاله نویسی خود را در 7 مرحله بهبود بخشید

صرف نظر از اینکه شما یک بازاریاب ، وبلاگ نویس ، صاحب مشاغل کوچک یا صرفاً یک علاقه مندان آنلاین هستید ، بهبود نوشتن مطالب خود یکی از بهترین راه های موفقیت در دنیای دیجیتال است.

در اینجا هفت نکته برای کمک به شما در جذب سریع 2017 آورده شده است:
1. بازی تصویری خود را بالا ببرید

برای اکثر افراد ، "اضافه کردن یک تصویر" به یک وبلاگ به معنی وصل کردن یک عکس سهام برای تصویر برجسته است.

این کافی نیست.

امروز ، تصاویر در تمایل فرد به خواندن مطالب شما تفاوت هایی دارند. در حقیقت ، HubSpot گزارش می دهد که محتوا که شامل یک تصویر مربوطه است ، نسبت به محتوا که تنها متن است ، 94٪ بازدید بیشتر می کند.

خوشبختانه ، لازم نیست یک عکاس حرفه ای باشید تا تصاویر را به پست های خود اضافه کنید. امروز ده ها سایت رایگان تصویر با کیفیت بالا و با کیفیت بالا وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید تصاویر سفارشی را استخدام کنید ، یا خود را در سایتی مانند Canva بسازید.

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید ، اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که در پست های خود قرار می دهید با کیفیت بالا است - نباید هیچ سایز مبهم و عجیب و غریب وجود داشته باشد - و مرتبط باشند.
2. برای تأیید حقایق و آمار ، عمیق تر از حد متوسط ​​حفر کنید

پر کردن نوشتار خود با اظهارات کلی آسان است. با این وجود ، مراجعه به منبع و یافتن آمارهای مرتبط و مناسب برای تهیه نسخه پشتیبان از ادعاهای شما بسیار دشوار است. این یک روش ساده برای تقویت نوشتن آنلاین است.

امروز ، یافتن آمار با کیفیت برای هر صنعت دیگری که در آن مشغول کار هستید آسان تر از همیشه آسان تر است. یک جستجوی ساده Google با کلمه "آمار" در پایان ، هزاران بازدید ، نه میلیون ها بازدید را نشان می دهد. قبل از اینکه آنها را به محتوای خود وصل کنید ، باید بدانید که یک منبع با کیفیت بالا چیست و چه چیزی نیست.

یک ابزار خارق العاده و 100٪ قابل اعتماد برای تعیین این موضوع Alexa است.

الکسا یک شرکت تابعه آمازون است که به کاربران امکان می دهد بر اساس رفتار مرور گسترده ، به ترافیک دسترسی پیدا کرده و تخمین را رتبه بندی کنند. مرتبه های مرتبه الکسا روزانه به روز می شوند و ابزار نمایش سریع سایتهایی با کیفیت بالا و سایتهای با کیفیت پایین را ارائه می دهد - هرچه تعداد رتبه سایت پایین تر باشد ، انجام آن به صورت آنلاین بهتر است.

برای استفاده از الکسا کافیست به Alexa.com/siteinfo بروید و URL هدف خود را تایپ کنید. اگر بیش از 100،000 رتبه داشته باشد ، این پیوندی با کیفیت است که می توانید در محتوای خود بگنجانید.

این راهنمای تصویری مفید و پرنعمت را ذخیره کنید:

 

3. اضافه کردن اینفوگرافیک

در حال حاضر ، اینفوگرافیک سه برابر هر نوع محتوای دیگری که در آنجاست ، در رسانه های اجتماعی سه بار به اشتراک گذاشته می شود.

برای نمونه ای از چگونگی استفاده از اینفوگرافیک در یک بخش از بررسی محتوای آنلاین ، از پست اخیر ما "پنج نکته برای ایجاد محتوای تعطیلات غیرقابل تحمل خوشمزه برای خوانندگان خود" استفاده کنید.

این قطعه شامل پنج نکته به عنوان کپی و طراحی شده در یک اینفوگرافیک سرگرم کننده ، دستی و سفارشی است که توسط Adobe InDesign توسط طراح اصلی ما ایجاد شده است.

نکات مربوط به محتوای تعطیلات

 

در حالی که ما فقط می توانستیم نکاتی را یادداشت کنیم ، اما آمار HubSpot نشان می دهد که مردم توجه زیادی به تصاویر حاوی اطلاعات دارند.

قبلاً یک اینفوگرافیک ایجاد نکردید؟ شاید بهتر باشد که آن را به یک حرفه ای واگذار کنید.

    ما ارائه می دهیم ایجاد کامل خدمات اینفوگرافیک! از اینفوگرافیک ها در فروشگاه محتوا دیدن کنید.

مانند هر تصویر ، اینفوگرافیک هایی که در محتوای خود استفاده می کنید باید همیشه با کیفیت ، مرتبط و حرفه ای باشد.
4- مطالعه موردی را منتشر کنید

مطالعه موردی یک قطعه از مطالب است که اعلام می کند "من وارد شده ام!"

به همین دلیل است: مطالعات موردی چیزی نیست که هر نویسنده محتوا تولید کند. آنها وقت می گیرند ، آنها تخصص می گیرند ، و موفقیت واقعی و قابل توجهی را به دست می آورند که مشتریان شما مایل هستند به شما اجازه اشتراک دهند.

به همین دلیل ، آنها یک نوع محتوای آنلاین فوق العاده قدرتمند هستند که می توانند در جهت تقویت شهرت شما و به شما در زمینه‌تر کردن مشتریان بیشتر کمک کنند.

اگر علاقه مند به انتشار یک مطالعه موردی هستید ، باید یک بازه زمانی تعیین کنید و توجه خود را به نتایج خود توجه کنید. اگر شغل یا تعامل خاصی با مشتری دارید که فکر می کنید برای یک مطالعه موردی می تواند فیدر باشد ، به مشتری مراجعه کرده و برای به اشتراک گذاشتن جزئیات ، مجوز بخواهید.

پس از انجام این کار ، یک نویسنده مورد مطالعه در مورد حرفه ای استخدام کنید تا به شما در شروع کار کمک کند.
5- بیشتر بنویسید

معمولاً گفته می شود که مالکوم گلادول ، نویسنده پرفروش ، گفت که برای تبدیل شدن به یک متخصص در مورد چیزی ، 10 هزار ساعت "تمرین عمدی" طول می کشد. اگر این صحیح باشد ، هرچه بیشتر بنویسید ، در آن بهتر خواهید بود.

در حالی که ده ها روش فنی یا حرفه ای برای بهبود نوشتن نسخه آنلاین شما وجود دارد ، یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای بهتر شدن انجام دهید ، صرفاً نوشتن مطالب بیشتر است.

هرچه بیشتر بنویسید ، مهارتهای شما از مهارت بالاتری برخوردار است و در تشخیص اشتباهات نیز کارآمدتر خواهید بود.

علاوه بر این که شما را به عنوان نویسنده ای بهتر ، نوشتن بیشتر می تواند به شما کمک کند بیشتر به صورت آنلاین قابل مشاهده شوید ، زیرا این امر به طور طبیعی باعث افزایش سهام اجتماعی شما و تقویت شبکه خوانندگان شما خواهد شد.
6. برای آزمایش عناوین خود از یک آنالایزر تیتر استفاده کنید

یکی از ساده ترین و نادیده گرفته ترین ابزار برای نویسندگان ، آنالیز تیتر است. چندین مدل مختلف در آنجا وجود دارد که بسیاری از آنها رایگان هستند.

طراحی شده برای آزمایش یک عنوان برای غلظت کلمات عاطفی ، معنوی ، معنوی و قدرت ، یک آنالیزور تیتر عنوان شما را می گیرد ، آن را ارزیابی می کند ، و به شما امکان می دهد تا آنچه را برای بهبود می خواهید بدانید.

اگر فقط می خواهید یک عنوان خوب تهیه کنید ، یک آنالایزر تیتر یک روش خارق العاده برای گرفتن اشتباهات رایج و محور کردن متن نوشتن خود است.

حتی برای نویسندگانی که در حال حاضر حرفه ای هستند ، یک آنالایزر سرخط روشی خارق العاده برای بهبود محتوای آنلاین شما و یادگیری چگونگی نویسندگی بهتر در سراسر صفحه است.
7. دریابید که مباحث شما خوانندگان چیست

انجام برخی تحقیقات در زمینه موضوعات پرطرفدار در صنعت شما یکی دیگر از روشهای خارق العاده برای بهبود سریع نوشتن آنلاین شماست. از ابزاری مانند BuzzSumo برای یافتن محتوای روند در صنعت استفاده کنید.

اگر ترجیح می دهید آن را به خیابان ها برسانید ، به وب سایتی مانند Quora یا Reddit بروید تا بفهمید مخاطبان شما درباره چه چیزی صحبت می کنند و سؤالات آنها چیست.

در حالی که اکثر مردم تصور می کنند مباحثی که مطرح می شوند موضوعاتی هستند که مخاطبان می خواهند آنها را بخوانند ، مخاطب بهترین منبع برای فهمیدن مواردی است که باید در مورد آن بنویسید.

 

با این حساب به مکانهایی بروید که مخاطبان شما از آن آویزان هستند. ببینید در مورد چه چیزی صحبت می کنند. پس از انجام این کار ، آن را دوباره به وبلاگ خود برگردانید. این یک دستور العمل مطمئن برای جذاب و جذاب آنلاین شدن است.
آموزش بهبود نوشتن مطالب خود فقط آسان شد

چندین نکته ارزان برای یادگیری بهبود نوشتن در وب وجود دارد.

اما در پایان روز ، بهبود نسخه نویسی آنلاین شما به دلیل تمایل به انجام این کار کاهش می یابد.

در اینجا در Express Writers ، ما اشتیاق داریم که به شما در بهبود نوشتن آنلاین خود کمک کنیم. با کمک این هفت نکته می توانید یک نویسنده آنلاین بهتر شوید ، در مورد دنیای دیجیتالی پیرامون خود بیشتر بدانید و مهارت های خود را در سال 2017 و بعد از آن رشد دهید!

هنوز نیاز به کمی کمک در مدیریت نیازهایتان برای نوشتن نسخه آنلاین دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تیم نویسندگان با تجربه ما ، امروز با نویسندگان اکسپرس تماس بگیرید و هم اکنون بسته محتوای خود را خریداری کنید.

    توییتر
    لینکدین
    فیس بوک

برچسب ها: نوشتن محتوا ، نکات مربوط به نوشتن محتوا
20 پاسخ

    Anand kishore tallapelli
    Anand kishore tallapelli می گوید:
    1 ژانویه 20 ساعت 6:14 صبح

    در حال حاضر نوشتن محتوا دقیقاً مانند این است که ما چیزها را می بینیم و آن را با بافتهای زیبا بیان می کنیم. من تازه کار خود را در نوشتن محتوا شروع کردم. من متحیر هستم که می توانم خودم را در این زمینه بزرگتر کنم و به من بفهمانم که چه توانمندی دارم. من فقط برای زندگی کردن به گزینه های زیادی گیر افتاده ام ، اما زندگی کاری را انجام می دهد که بیشتر از همه دوست داریم.
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:47 بعد از ظهر

        تمرین کامل می شود! ممنون که به وبلاگ سر زدید! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس
        پاسخ
    بهاویا
    بهاویا می گوید:
    21 فوریه 20 در 10:47 بعد از ظهر

    سلام ،
    این مقاله شما واقعاً مفید است من مطمئناً این نکات را در مورد نوشتن مطالب به دوستانم در مورد سایت خود پیشنهاد می کنم.
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:47 بعد از ظهر

        با تشکر از شما برای به اشتراک گذاری! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس
        پاسخ
    اشرف مپروم
    اشرف مپروم می گوید:
    16 مارس 20 در 8:36 AM

    مقاله شما خیلی به من کمک کرد با تشکر
    پاسخ
        کریستل
        کریستل می گوید:
        5 ژوئن 20 در 7:13 بعد از ظهر

        خوش آمدید ، اشرف. از شما برای بازدید از وبلاگمان متشکریم! - کریستل ، متخصص محتوای نویسندگان اکسپرس
        پاسخ
    انتشارات
    Publishmatic می گوید:
    24 آوریل 20 در 6:09 صبح

    پست عالی و آموزنده
    از اشتراک گذاری متشکریم
    پاسخ
        کریستل
        کریستل می گوید:
        5 ژوئن 20 در 6:50 بعد از ظهر

        خواهش میکنم. از شما برای بازدید از وبلاگمان متشکریم! - کریستل ، متخصص محتوای نویسندگان اکسپرس
        پاسخ
    مانزور علی
    مانزور علی می گوید:
    28 ژوئن 20 در ساعت 12:27 صبح

    نکات عالی برای مبتدیان
    پاسخ
        کریستل
        کریستل می گوید:
        3 ژوئیه 20 در 7:28 AM

        ممنون که از وبلاگ ما Manzoor بازدید کردید! - کریستل ، متخصص محتوای نویسندگان اکسپرس
        پاسخ
    Fejiro
    Fejiro می گوید:
    9 آگوست 20 در 4:36 PM

    بسیار مفید! کارت عالی بود
    پاسخ
        کریستل
        کریستل می گوید:
        13 آگوست 20 در 7:39 صبح

        با تشکر از شما برای بازدید از وبلاگ ما ، Fejiro! - کریستل ، متخصص محتوای نویسندگان اکسپرس
        پاسخ
    کییت
    کیایت می گوید:
    1 نوامبر 20 در 8:48 صبح

    پست بسیار واضح و آموزنده!
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:47 بعد از ظهر

        متشکرم! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس
        پاسخ
    برون سپاری
    Outsourcemyjob می گوید:
    27 ژانویه 2019 ساعت 11:32 بعد از ظهر

    نوشتن بهتر به تحقیقات بستگی دارد و حفظ کیفیت نگارش آسان نیست. باید یادگیری را ادامه دهیم و نکاتی را دنبال کنیم. با تشکر
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:48 بعد از ظهر

        نه ، همیشه آسان نیست! زمان و صبر مهم هستند! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس
        پاسخ
    rlhit
    rlhit می گوید:
    30 ژانویه 2019 در 6:06 AM

    بسیار خوب است که من می خواستم مهارتهایم را ارتقاء دهم
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:48 بعد از ظهر

        خوشحالم که اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارید! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس
        پاسخ
    موکا
    موکا می گوید:
    16 آوریل 2019 در ساعت 11:07 صبح

    من در نوشتن محتوا جدید هستم. لطفاً چیزی را به اشتراک بگذارید که چگونه می توانم نوشتن مطالب را یاد بگیرم.
    پاسخ
        کاسی بی.
        Cassie B. می گوید:
        17 آوریل 2019 در 8:49 بعد از ظهر

        نکات بسیاری در سراسر وبلاگ ما وجود دارد که می تواند و به شما در ساخت دانش و مهارت های خود در نوشتن محتوا کمک کند! - کاسی ، متخصص محتوا در نويسندگان اکسپرس

 

یک راهنمای ضروری: نحوه نوشتن محتوا
5 ژانویه 2017/2 نظرات / در بازاریابی محتوا / توسط جولیا مک کوی

    توییتر
    لینکدین
    فیس بوک

نوشتن محتوا در حال حاضر یکی از اساسی ترین اقدامات دیجیتال است.

نیاز به آن ، صرف نظر از صنعت ، تقریباً هیچ محدودیتی ندارد. بحث در مورد چگونگی عملکرد نوشتن محتوا ، چه نتیجه ای را ایجاد می کند ، و چگونه می توان به طور موثر پیرامون آن استراتژیک کرد ، تقریباً در هر طاقچه ظاهر می شود. بیمارستان ها نیاز به کپی سایت دارند ، مکانیک بلاگ های آموزنده خود را شروع می کند ، رستوران های مکزیک به روزرسانی های رسانه های اجتماعی را منتشر می کنند ، و آژانس های همه نوع ایجاد یک تن از محتوا ، از وبلاگ ها ، تا صفحات فرود و برگه های سفید (ذکر نکردن از ایجاد همه آن x 10) برای پایگاه مشتری خود).

با وجود این همه محتوا در اطراف ، به راحتی می توان تعجب کرد که از کجا به دست می آید و چگونه نوشتن محتوا به طور کلی کار می کند. اگر در دنیای نوشتن محتوا تازه کار هستید ، کل این موضوع به راحتی می تواند یک راز غیرقابل نفوذ به نظر برسد ، توسط متخصصان بسیار مجرب که به آنها دسترسی ندارید و نمی فهمید.

خوشبختانه ، یادگیری چگونگی کار دنیای نوشتن مطالب آنلاین به سادگی درک مکانیسم هایی است که باعث می شوند فرایند حرکت کند. در حالی که درست است که دنیای نوشتن مطالب پیچیده است ، اما دور از دسترس نیست.

ما امروز در اینجا هستیم تا در مورد چگونگی عملکرد نوشتن محتوا و انواع محتوا را که باید برای آشنایی با حضور آنلاین خود با آنها آشنا شویم ، صحبت کنیم. قهوه را بگیرید و بخوانید!

راهنما برای نوشتن محتوا
چگونه نگارش محتوا کار می کند: درک تصویر بزرگ و انواع محتوا از یکدیگر پشتیبانی می کنند

اولین قدم برای درک چگونگی عملکرد نوشتن محتوا ، درک چگونگی ایجاد محتوا با عناصر آن با یکدیگر بسیار جدی است.

امروز ، فقط یک وبلاگ یا داشتن یک وب سایت کافی نیست.

در عوض ، دنیای نوشتن محتوا به انواع مختلفی از محتوا ، اعم از نوشتن روابط عمومی گرفته تا رسانه های اجتماعی ، متکی است تا بتواند در کنار هم جمع شده و یک استراتژی محتوای منسجم ایجاد کند. بدون هیچ یک از این قطعه های مختلف ، کل استراتژی از هم جدا می شود ، و نوشتن محتوا مؤثر نیست.

در اینجا برخی از انواع عمده محتوا ، مربوط به سال گذشته اینفوگرافیک ما است:

انواع محتوای آنلاین

در حالی که ممکن است تمرکز بر ایجاد 7 تا 10 نوع مختلف محتوا کار زیادی به نظر برسد ، دلیل این که هر نوع محتوا آنچنان ضروری است ساده است: هر نوع محتوا ، از اوراق سفید تا پست های وبلاگ ، کمی جذاب است. بخش های مختلف مخاطبان شرکت.

به علاوه ، شما به محتوایی نیاز دارید که در همه سطوح برای مخاطبان جذاب باشد - نه فقط در سطح خریدار.

همه مشتریانی که به وب سایت شما وارد می شوند ، آماده خرید چیزی نیستند ، و اگر شما راضی به درخواست هر یک از این گروه ها و ده ها گروه کوچکتر در بین آنها نیستید ، می خواهید بسیاری از موارد هدایت خود را از دست بدهید ، که تأثیر منفی بر خط شرکت اصلی شما خواهد گذاشت.

این دقیقاً به همین دلیل است که استفاده از انواع مختلف محتوا در استراتژی محتوا و درک نحوه کار نوشتن محتوا و نحوه عملکرد هر نوع خاص از محتوا برای عملکرد صحیح ، بسیار مهم است. و ، خود را در ایجاد تنها یک یا دو نوع محتوا محدود نکنید.

 

10 ستون نوشتن مطالب خوب

اگر یک وبلاگ نویس عالی بودید ، اما نمی فهمید که چگونه می توانید نوع دیگری از محتوا را خلق کنید ، ممکن است مدتی آنلاین موفق شوید. واقعیت موضوع این است که تقاضای زیادی برای وبلاگ وجود دارد ، مردم دوست دارند آنها را بخوانند ، و احتمالاً بازده سرمایه گذاری را نیز مشاهده خواهید کرد.

با این حال ، با گذشت زمان ، استراتژی محتوای شما شروع به نازک می کند زیرا بسیار یک بعدی خواهد بود. برای شکوفایی و ادامه ماهها و سالها ، یک استراتژی محتوا به ستونهای کافی نیاز دارد تا وزن خود را به همان اندازه کاهش دهد. بدانید که نوشتن محتوا هنگام درک "تصویر بزرگ" چگونه کار می کند. در اینجا 10 مؤلفه برتر نوشتن نسخه برتر مدرن آورده شده است:
1. محتوای وب

به نوشتن محتوا مثل ساخت خانه فکر کنید. در این قیاس ، محتوای وب پایه و اساس است. محتوای وب ، که شامل متن در صفحات وب سایت های شخصی ، صفحات فرود ، صفحات مربوط به ما ، صفحات تماس و موارد دیگر می باشد ، محتوای بنیادی است که هر شرکتی برای ایجاد یک حضور آنلاین نیاز دارد.

بدون این ، خوانندگان نمی توانند اطلاعات مورد نظر خود را در مورد شرکت شما بیابند و بقیه راهبرد محتوای شما چیزی برای ایجاد آن ندارند. به همین ترتیب ، محتوای وب مهمترین و اساسی ترین نوع نوشتن مطالب آنلاین در دنیای مدرن است.
2. وبلاگ ها

اگر محتوای وب پایه و اساس باشد ، وبلاگ نویسی چارچوبی برای خانه است. وبلاگ نویسی دسته اصلی محتوای پرکننده است که تقریباً برای هر کار دیگری که بصورت آنلاین انجام می دهید ، ساختار و قالب بندی را فراهم می کند.

آیا می دانید شرکتهای B2C که ماهانه 11+ بار وبلاگ می کنند بیش از 4 برابر بیشتر از شرکت هایی که وبلاگ فقط چهار تا 5 بار در ماه دارند ، کسب می کنند؟ (منبع: Hubspot)

گذشته از صفحه وب شرکت ، وبلاگ شما مکانی است که مصرف کنندگان می توانند درباره شما بیشترین اطلاعات را کسب کنند.

نه تنها شخصیت برند شما را به نمایش می گذارد بلکه به خوانندگان نیز کمک می کند تا درک کنند که شما چه کسی هستید ، به چه چیزهایی اهمیت می دهید ، کدام مباحث را پوشش می دهید و چقدر می توانید برای آنها ارزش قائل شوید یا نه. به همین ترتیب ، وبلاگ نویسی نوعی نوشتن محتوای آنلاین بسیار ضروری است و وقتی به درستی انجام شود ، می تواند باعث افزایش چشمگیر نظرات شما ، بازده سرمایه گذاری و موفقیت کلی شما در دنیای تولید محتوای دیجیتال شود.

امروز وبلاگها به همان اندازه متنوع هستند که بسیار مهم هستند. هیچ قالب با اندازه یکسان برای یک وبلاگ وجود ندارد. در عوض ، وبلاگ های مختلفی وجود دارد از جمله وبلاگ های لیست ، "چگونه به" وبلاگ ها ، "چه چیزی برای جلوگیری از" بلاگ ها و موارد دیگر. با مخلوط کردن و تطبیق این قالب های مختلف وبلاگ ، می توانید یک استراتژی متنوع و بسیار کاربردی محتوای آنلاین ایجاد کنید.
3. رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی اثاثیه و ابزارهای مهم این خانه است. شما نمی خواهید آشپزخانه را بدون اجاق گاز یا اسپاتولا آشپزی کنید ، و نمی خواهید یک استراتژی محتوای آنلاین بدون رسانه های اجتماعی تهیه کنید.

به رسانه های اجتماعی به عنوان یک بازیکن پشتیبان فکر کنید: برای یک شرکت فقط حضور در رسانه های اجتماعی کافی نیست بلکه شرکت هایی که هیچگونه رسانه ای اجتماعی در آن وجود ندارد به طور معمول آن را در فرهنگ حاکم بر اجتماعی امروز خیلی دور نمی کنند. به عنوان مثال ، ما توانسته ایم با شروع چت توییتر ، #ContentWritingChat ، در توییتر خیلی خوب عمل کنیم و دسترسی پروفایل خود را به میلیون ها کاربر گسترش دهیم.

حتی مشاغل کوچک محلی نیز از رسانه های اجتماعی به عنوان روشی برای گسترش اهداف خود برای جذب درخواست استفاده می کنند. و با انتخاب بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، پیدا کردن کانال توزیع کاملاً مطابق با شخصیت و پیام برند شما آسانتر از همیشه است.

امروزه سیستم عامل هایی مانند Facebook ، Instagram ، Periscope ، LinkedIn و Twitter بر استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی حاکم هستند و ارزش هدفمند و مداوم را برای مارک ها و همه صنایع فراهم می کنند.

 

4. کپی تبلیغات و فروش

تبلیغات و نسخه فروش هنگامی که نوبت به نسخه آنلاین شما می رسد ، تجدید نظر در خانه است.

در حالی که ممکن است همه چیز داخل و هوا دلپذیر و خوشایند باشد ، کار تبلیغاتی و کپی فروش و یا تجدید نظر در جلوگیری از جذابیت ، نشان دادن ویژگی های منحصر به فرد "خانه" به افراد خارج است.

بعلاوه ، نسخه تبلیغاتی و فروش مربوط به شرکتها در کلیه صنایع است. به عنوان مثال ، یک رستوران مکزیکی ممکن است طراحی وبلاگ را با محوریت فروش ایجاد کند تا پیشنهادهای جدیدی در فهرست ارائه دهد ، یا یک ارائه دهنده خدمات دیجیتال ممکن است یک سری از به روزرسانی های رسانه های اجتماعی را در مورد محصولات ، کالاها یا خدمات خاص ایجاد کند.

تبلیغات و فروش نسخه های مختلفی از رسانه های اجتماعی گرفته تا پست های وبلاگ می گیرد و کاملاً متفاوت از نسخه فروش سالهای گذشته است. امروز ، نسخه های تبلیغاتی و فروش مانند یک دوست نزدیک برای دوستان خوانده می شوند. آنها فشار نمی آورند. آنها دستکار نیستند و گمراه کننده نیستند.

صداقت و ارزش نام بازی در محیط نوشتن آنلاین آنلاین است و شرکت هایی که این مارک را از دست داده اند می بینند که نسخه های تبلیغاتی و فروش آنطور که امیدوار بودند انجام نمی دهند.
5- کپی کارشناسی

نوشتن خبره ، مجموعه هنر در داخل خانه است. در یک مقطع دیگر ، همه شرکت ها به نوشتن خبره نیاز دارند. این نوشتن سطح بالاتری در وب است. ارقام اقتدار این نوع نوشتارها را انجام می دهند و صنایع به این نوع نویسندگان نیاز دارند.

بدون نوشتن خبره ، شرکت ها قدرت و اعتبار خود را در معرض خطر قرار می دهند و حتی ممکن است Google را به سمت یخ های نازک راهپیمایی کنند ، که خواستار نوشتن خبره با استانداردهای مشخص شده در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو شده است.

در حالی که برخی از شرکت ها معتقدند که آنها می توانند بدون نوشتن خبره یا هنر به دست بیایند ، اینها شرکتهایی هستند که در نهایت موفق نخواهند شد. نوشتن خبره مهارتی است که ساختار را به اتمام می رساند و برای هر شغلی که می خواهد توسط خوانندگان محتوای آن جدی گرفته شود بسیار مهم است.
6. رومه نگاری و نگارش روابط عمومی

رومه نگاری و نوشتن روابط عمومی نشان دهنده اولین گردهمایی مهم است که خانه را با چهره های دوستانه پر می کند. برای هر شرکتی که می خواهد درباره محصولات ، کالاها یا خدمات خود در سراسر وب ، رومه نگاری و نگارش روابط عمومی انتقاد کند ، هدف اصلی برای اطلاع رسانی به مردم مبنی بر وجود چیزی مهم است.

به فکر ساختن خانه جدید باشید: اگر هرگز کسی را دعوت نکرده اید ، هیچ کس قادر به دیدن کار سخت شما در خانه نیست. کارهای هنری ، اثاث کشی ، کار نقاشی و ساخت و ساز شما مورد توجه همه افراد بلکه شما قرار خواهد گرفت.

چه زباله ای!

این جایی است که رومه نگاری و نگارش روابط عمومی وارد می شود. از طریق مطالب مختلف مانند انتشار مطبوعات ، به عنوان مثال ، شرکت هایی با اندازه و اشکال می توانند "مردم را به سمت داخل دعوت کنند." این می تواند به رشد اقتصادی و پیشرفت کسب و کار آنلاین کمک کند. اگر تصمیم دارید که مسیر انتشار مطبوعات را طی کنید ، به دنبال ایجاد پیوند PR ارزان نباشید: به جای آن به کانال های محلی بروید تا روابط عمومی نوشتاری خود را تبلیغ کنید.
7. نوشتن خلاق

نوشتن خلاق این مجسمه wacky است که شما آن را دوست دارید و نمی توانید به خرید کمک کنید. این منحصر به فرد ، خاص شماست و هر بار که به آن نگاه می کنید ، شما را خوشحال می کند.

نوشتن خلاق ژانری است که پروژه های فوق العاده خلاق شرکتها را انجام می دهد و به منظور تقویت و پشتیبانی تقریبا هر نوع محتوای دیگر در این لیست است. به عنوان مثال ، کپی بازاریابی می تواند خلاق باشد. رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، محتوای وب و حتی تبلیغات می توانند خلاق باشند. در اینجا هیچ محدودیتی وجود ندارد. از یک صدای جیر جیر گرفته تا یک وبلاگ ، نوشتن خلاق را می توان در هر جایی بافته شد.

مثلاً این توییت را بگیرید. SME Krystal خلاق ما کپی را روی کارت ارائه داد ، که ما به عنوان کارت کریسمس برای دوستان توییتر خود گرفتیم:

 

در حقیقت ، بسیاری از شرکت های برتر (مانند Dollar Shave Club و Poo-Pourri) از طریق تزریق نوشتن خلاق به محتوای آنلاین خود ، مشاغل خود را ساخته اند و آنها این کار را با استخدام کپی رایت های خلاق انجام داده اند ، دقیقاً مانند موارد ذکر شده در اینفوگرافیک اخیر ما!
8. محتوای پرسش و پاسخ

محتوای پرسش و پاسخ راهنمای کاربر به خانه شما است. این کشو است که در آن شما تمام کتابچه های راهنمای دستورالعمل ها را برای سازندگان قهوه ، کنترل از راه دور ، ابزارهای فنی و سایر موارد ذخیره می کنید.

حتی اگر خیلی زیاد به آن نگاه نکنید ، این چیزها ضروری هستند ، و دقایقی که برای آنها ندارید ، لحظه ای است که می خواهید آرزو کنید ، بیش از هر چیز ، آنها در اطراف بودند.

محتوای پرسش و پاسخ دو هدف مهم را ارائه می دهد. از یک طرف ، این نشان می دهد که شما به اندازه کافی با تجارت و صنعت خود آشنا هستید تا سؤالات کاربران را پیش بینی کنید و به آنها کاملاً پاسخ دهید. از طرف دیگر ، به Google و سایر موتورهای جستجو نشان می دهد كه سایت شما معتبر و مرتبط است و حتی می تواند به شما در رتبه بندی "جعبه قطعه" بسیار پرطرفدار در بالای نتایج جستجوی Google كمك كند. (وبلاگ ما را در مورد نحوه رتبه بندی در قطعه های برجسته Google مشاهده کنید.)

در حالی که کل استراتژی محتوا شما نمی تواند از سؤال و پاسخ تشکیل شود ، ضروری است که این کشوی آموزش کوچک را در اختیار داشته باشید.
9. بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو مانند ترموستات یادگیری لانه است.

در پس زمینه مطالب شما عمل می کند و همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

وقتی بهینه سازی موتور جستجو را به درستی انجام دهید ، بدیهی نیست که شما بهینه سازی موتور جستجو را انجام می دهید. به عبارت دیگر ، تاکتیک های استاندارد SEO ، مانند گنجاندن کلمه کلیدی و پیوند به عقب ، نباید برای خوانندگان شما کاملاً آشکار باشد.

در عوض ، این موارد به جای پیگیری از محتوای شما باید در جهت تقویت باشد. اگرچه بهینه سازی موتورهای جستجو در سطح فنی از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، اما این یکی از مهمترین جنبه های نوشتن محتوای آنلاین نیز به حساب می آید زیرا به افراد کمک می کند تا آنچه را که شما نوشتید را پیدا کنند.

به عنوان مثال یکی از مؤلفه های مهم بهینه سازی موتور جستجو کلمات کلیدی است. به دلایل زیر کلمات کلیدی مرتبط هستند: وقتی افراد برای یافتن بخشی از مطالب به Google مراجعه می کنند ، رشته ای از کلمات را وارد می کنند. این کلمات به عنوان کلمات کلیدی یا "عبارات کلمات کلیدی" شناخته می شوند. "در قدیم جستجوگرها ، یکی از بهترین راه ها برای یافتن مطالب شما به صورت آنلاین ، پر کردن آن به اندازه این کلمات کلیدی بود که به هیچ عنوان خوانندگان نمی توانند از این رابطه غافل شوند. بین مواد شما و آنچه آنها جستجو کردند.

امروز ، موتورهای جستجو و خوانندگان پیشرفته تر هستند ، و برای یافتن آنلاین نیازی به مطالب خود را به اندازه یک بوقلمون شکرگذاری ندارید. با این وجود ، این کلمه کلیدی هنوز هم نقش اصلی در محتوای آنلاین دارد.

هنگامی که آنها را به طور طبیعی در سراسر مطالب خود گنجانید ، Google را قادر می سازد "مطالب" خود را "بخواند" و آن را با سؤالات کاربر مطابقت دهد. این کمک می کند تا محتوای شما نور روز را به خود جلب کند و توجه مورد نظر خود را جلب کند.
10- توصیفات

شهادت ها بازرسی های مختلفی است که به شما و افراد دیگر می گوید که خانه شما در آن موقع امن است. به عنوان مثال ، اگر به دنبال خرید خانه بودید ، یک مورد را خریداری می کردید که دارای ارزیابی بود که به شما می گفت دیوارها و سقف ها از قالب سیاه پر شده است؟

اگر خانه ای ساختید و یک بار دیگر توسط شرکت ساخت و ساز فاش شد که در مورد کف و دیوارها ناپایدار بوده و احتمال دارد هر لحظه از بین بروند ، آیا احساس راحتی بودن در آنجا می کنید ، یا دوستان خود را به حضور در آنجا دعوت می کنید؟ پاسخ نه.

همین موضوع در مورد محتوای آنلاین شما نیز صدق می کند. شهادت نوعی از مطالب وب است که اغلب نادیده گرفته می شود و به افراد دیگر می گوید "سلام ، در اینجا امن است. بیا! "آمار ، اثبات این که شما ارزش سرمایه گذاری را دارید ، یک ماده عالی به همراه مختصر و معتبر" این مرد واقعاً ارزش نمک اوست "، تمام چیزهایی است که برای انجام یک توصیف عالی به شما نیاز دارد. یکی از آنها را که به طور مداوم ما را ، بارها و بارها ، از دوست و مشتری ما مت Janaway فروخته است بررسی کنید:

 

حساس برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی شما ، توصیفات یک قطعه اساسی از محتوای آنلاین است که به هر کسب و کار نیاز دارد.
نقشه کامل مطالب آنلاین: نحوه نوشتن مطالب به صورت دستی انجام می شود

هنوز کمی درمورد اینکه چگونه همه این نوع محتوا با هم کار می کنند ، گیج شده است؟ ما نقشه ای را برای کمک به شما در تجسم آن ایجاد کردیم:

نقشه کپی وب
چگونه نوشتن محتوا کار می کند: یک مأموریت تجمعی

محتوا در جزیره زنده نمی ماند.

درعوض ، برای ایجاد یک استراتژی پویا و متنوع بر خود ساخته می شود. بین وبلاگها ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ، محتوا جمع می شود تا یک حضور آنلاین محکم ایجاد کند.

اگر قبلاً در این زمینه حضور نداشتید ، به فکر افزایش حضور آنلاین محتوای خود ، سودآوری به عنوان یک شرکت ، رشد پیشرو و موارد دیگر باشید. قوام ، و ادغام تمام قسمت های مربوطه ، مهم است! متوقف نشوید و فقط یک ماه متوقف نشود. ما می توانیم کمک کنیم. برای کمک به مشاوره محتوا امروز با نویسندگان اکسپرس تماس بگیرید!

 

57+ ابزار محتوا ، نکات و مثالهایی برای بهتر کردن نوشتار شما

یادداشت ویرایشگر: شما نمی توانید نکات و ابزارهای زیادی برای بهبود و الهام بخشیدن به نوشتن خود داشته باشید. به همین دلیل است که ما این مقاله را از چند سال پیش با مثالهای جدید و برخی از ابزارهای جدید به روز کردیم.

نوشتن کار ساده ای نیست. خواه برای مخاطبان B2B یا B2C حرف بزنید ، این چالش ها می تواند بسیار باشد. من مجموعه ای از نکات ، ابزار و منابع متنوع را برای کمک به شکل دادن و اصلاح کار شما ایجاد کرده ام.

این یک مجموعه جامع نیست. برخی ایده ها ممکن است آشنا به نظر برسند. برخی از آنها تازه خواهد بود. امید من این است که شما با برخی از بینش ها یا ابزارهای جدید به شما کمک می کنید تا به آدرس یا کمترین چالش های ایجاد محتوا با آنها بپردازید.

آماده اکتشاف هستید؟ من این مقاله را به دو بخش تقسیم کرده ام - بخش اول نمای بزرگتری را نشان می دهد و نمونه های مارک را در خود جای داده است ، در حالی که دوم با راهنمایی ها و ابزارهایی که می توانید امروز از آنها استفاده کنید گرانول می شود.

بیایید به آن برسیم
قسمت اول: 9 نمونه الهام بخش
واضح باش

شرکت Basecamp ، یک شرکت نرم افزاری مدیریت پروژه ، از همان ابتدا آن را دریافت می کند. فراخوان عمل می گوید همه چیز - نقاط درد را مشخص می کند و اصلاح را در پنج جمله قدرتمند ارائه می دهد:

مبارزات انتخاباتی Warby Parker ، یک جفت بخر ، یک جفت بده ، با چند کلمه و اعداد مرا به خود جلب کرد. به عنوان یک تبلیغ تشکر برای مشتریان خود ، این شرکت همچنین می تواند چشم اندازهایی را جذب کند. نوشتن 5 میلیون به عنوان شماره ، راهی قدرتمند برای جذب بیننده و ترجیح علاقه آنهاست.

به عنوان یک هنرپیشه ، نوشتن کپی باید در سطوح مختلفی انجام شود تا علاقه خواننده را جلب و نگه دارد. مقدمه ای برای انجمن Titanides که توسط مارچلا آلیسون به نام "کپی نویس" سال 20 توسط American Writers & Artists Inc. نامگذاری شده است ، در چندین سطح قرار گرفته است - انحصاری (ادامه این مقاله را در ادامه بخوانید) ، هدف را واضح توضیح داده و تماس مختصر به عمل

اتصال محتوا به هدف

Velocity Partners ، یک آژانس بازاریابی محتوا ، با ازدواج با نام تجاری خود با متن توضیح دهنده آن با لحنی صریح ، سازگاری دارد.

سرویس محتوای فرم طولانی Codeless با ایجاد محتوای طولانی برای نام تجاری خود مانند این مقاله تقریباً 3000 کلمه ای ، چگونه می توان یک چارچوب استراتژی محتوا را که فلاپ نیست ، تخصص خود را نشان می دهد.

صفحه درباره Bulldog Skincare for Men تاریخچه کمی را با مأموریت و پیام ترکیب می کند:

 

نسبت به مسافت طولانی سازگار باشید

اگر هزاران کلمه را در یک راهنمای یا کتاب الکترونیکی می نویسید ، به یک لحن مداوم و محتوای خوب سازمان یافته نیاز دارید. ژورنال موتور جستجو با راهنمای مصور خود در ایجاد لینک ، آن را به طرز ماهرانه ای بیرون می کشد.
کتاب الکترونیکی w / هزاران کلمه نیاز به لحن مداوم و ساختار سازمان یافته دارد. mikeonlinecoach #writingtips
برای توییت کلیک کنید

محتوای مرتبط با دستی: 10 نکته نگران کننده برای مدیریت صدای صدا برای حداکثر تأثیر
بخشی خود را در ویدیو فراموش نکنید

کلمات در پست های وبلاگ یا شرح ویژگی ها و مزایای محصول ظاهر می شوند. اما نویسندگان همچنین می توانند در فیلمنامه ها به همراه طراحان مجموعه ، بازیگران و فیلمسازان بدرخشند. نویسندگان می توانند موضوعی متفاوت و کسل کننده را در پیش بگیرند و آن را جذاب کنند.

HP با فیلم کوتاه خود "گرگ" درباره امنیت چاپگر به خوبی عمل کرد:

محتوای مرتبط دستی: استراتژی بازاریابی ویدیویی: آنچه بازاریابان باید بدانند
قسمت دوم: 48+ ابزار ، راهنمایی ، و روشهای آماده سازی
خوانندگان خود را برنده شوید

چگونه محتوای شما از خوانندگان الهام می گیرد یا آنها را به مراقبت می رساند؟
چگونهcontent شما از خوانندگان الهام می بخشد یا آنها را به مراقبت می رساند ، ازmikeonlinecoach می پرسد.
برای توییت کلیک کنید

شما باید به زبان آنها صحبت کنید. به طور معمول ، یک رویکرد غیررسمی و مکالمه به بهترین وجه کار می کند. سایر پیشنهادات و احتیاط ها عبارتند از:

    تمرکز خود را بر محتوا عملی کنید که شخصی بتواند در زندگی یا مشاغل خود بلافاصله از آن استفاده کند.
    در شخص اول یا دوم بنویسید.
    مراقب شوخ طبعی باشید ، که می تواند برای خواننده صاف باشد.
    به ندرت از بدگویی استفاده می کنید زیرا می تواند خوانندگانی را که تعجب می کنند چرا این کلمات ?

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها